احلى بنوته
اهلا ومرحبا بك زائري الكريم في منتديات احلى بنوته اتمنى ان ينال اعجابكم المنتدى ونرجو منكم التسجيل والانضمام الينا وشكرا لزيارتكم
احلى بنوته
اهلا ومرحبا بك زائري الكريم في منتديات احلى بنوته اتمنى ان ينال اعجابكم المنتدى ونرجو منكم التسجيل والانضمام الينا وشكرا لزيارتكم
احلى بنوته
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مرحبا بكم في منتديات احلــــــى بنوتــــــــــه

لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نور عيني
مديره المنتدى
نور عيني

انثى

لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالسبت أغسطس 22, 2009 3:09 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبـــــــــركاته
لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقاتهم مع البنات ؟
اصبح يتباهي الشاب بكثره علاقاته مع البنات ومعرفته بهم
حيث يعتبر هذا الشىء في نظر اصدقائه شجاعه
منه ....ويتباهى بأن الفتيات يلتفوا حوله ويسعين اليه .... بالاضافه اللي ما يقوم به الشباب من نشرالحكايات والقصص التي تدور بينه وبين الفتيات (( احبك \ اعشقكي \ لا استطيع العيش بدونك \حبيتك من اول نظره \سأبقى معكي للأبد )) وغيرها من الكلمات التي الفتاه تعيش في عالم من الاوهام وتحلم وتبني حياتها مع ذلك الشاب

وبعدها يتركها بعد ان اوهمها بكلامه ويمشي متفاخر بما فعله ....لماذا كل هذا التباهي والتفاخر ؟؟؟؟؟؟؟؟

هل ليثبت للجميع انه محبوب من الفتيات ام ليثبت لنفسه هذا ؟

اسئله تحتاج لأجابات
لماذا يتباهى الشاب بكثره علاقاته مع الفتيات ؟
اهي عاده تكون عند الشاب في سن المراهقه وتبقى ملتصقه به ؟
ام هو المجتمع المسئول عن هذا الشيء ؟
وهل التلاعب بالمشاعر اصبح عاديا وسهلا ؟
او لدى الشباب رأي تاني ؟
ولماذا لا ينظر الشباب الى هذه الفتاه نظره وكأن اخته بمكانها في يوم من الايام ؟
هل لانه ينظر ان اخته ملاك ولا يمكن ان تخطأ او ماذا ؟
لماذا ولماذا ولماذا الاسئله كثيره ولكن البعض يعجز عن الاجابه
ارجو المشاركه اخواتي اعضاء منتدى احلى بنوته
ونقول انها بالاخر حريه رأي
https://a7labnota.yoo7.com
ansan
عضو شرف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالخميس سبتمبر 03, 2009 8:34 am

(( احبك \ اعشقكي \ لا استطيع العيش بدونك \حبيتك من اول نظره \سأبقى معكي للأبد )) scratch scratch

ليه ميكونوش حقيقة مش وهم ومني اللي قالك ان مثلا ده بيحصل بين الشباب ان في حد بيتباهي بانوا يعرف بنات كتير وكدا عموما انا في اصحابي كلهم حتى مبيردوش يكلموا البنات اللي مرتبطين بيهم قدام حد علشان يخاف ان حد من اللي قاعدين مثلا يقول حاجة كدا ولا كدا وكل اللي اعرفهم كدا واللي في سني

بس الحقيقة بردوا انا كنت في فيرة كدا كنت بروح النادي كتير وكدا اتعرفت بقي هناك علي العيال اللي زي مانتى بتقولي كدا بس كلهم ايه يعني لسه صغيرين وكدا ثانوية عامة وكدا بس بردوا زي ماقولتلك اللي في نفس السن بتاعي ده بيبقوا خلاص عارفين هما عاوزين ايه وهما بيعملوا ايه

وهل التلاعب بالمشاعر اصبح عاديا وسهلا؟

لا طبعا التلاعب بالمشاعر ولا عادي ولا سهل وانا واثق ان بردوا الشباب اللي من سني عمر مايكون تفكيرهم صغير كدا لسه يقولك انا اصاحب ديه شوية واخرج مع ديه شوية واضحط علي ديه شوية انا واثق ان ده مش موجود في الشاب الناضج والبالغ

موضوع جميل يا نور تسلم ايدك
نور عيني
مديره المنتدى
نور عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالخميس سبتمبر 03, 2009 11:17 am

مشكور انسان على الاهتمام بالموضوع زي ما قولتلك ان دي في الاول وفي الاخر طبعا حريه رأي
بس انا مخصصتش سن معين واللي احب اعرفهولك ان صوابعك مش زي بعضها يعني زي ما في زي ما بتقول ان في سن ثانوي هم اللي الموضوع بيتكلم عليهم زي ما في ناس كبيره وناضجه بس تفكيرها تافه جدا كل دماغها ازاي تبقى مرغوب فيها وخلاص وعلى فكره انا مش بقول الكلام ده من نفسي بالعكس اكيد لازم يبقى في حالات معينه ادامي عموما ياريت الشباب اللي كده يحاول يصلح من نفسه و تسلم تاني مره للرد نورت الموضوع
ansan
عضو شرف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالجمعة سبتمبر 04, 2009 6:43 am

بردوا انا متمسك برايي Very Happy Very Happy
رؤى
عضو مؤسس
رؤى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالثلاثاء سبتمبر 08, 2009 7:07 pm

انتو الاثنين رأيكو صح متزعلوش نفسكم وتسلم الايادي يانور موضوع جامد جدا
رولندا
عضو شرف
رولندا

انثى

مُساهمةموضوع: لماذا يتباهى الشباب   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالإثنين أكتوبر 05, 2009 12:33 pm

عايزه اقولك بانو موش الشباب بس الى بيتباهو بعلاقتهم بالبنات بل اصبح البنات ايضا تتباهى بذالك ياعنى تسائلى البت تعرفى فولان تقولك اه دانا كنت ماشيه معاه كام شهر وكان بيحبنى وبيموت فيا بس انا الى سبته اصل لقيت فلان التانى معجب بيا وهو احسن منه فروحت سيباه اصل جرحتو اوى تسائليها طيب عامله ايه مع فلان التانى تقولك مانا سبته اصل صل زى ماحصل مع الاولنى دلوقتى متعرفيش مين الى بيغش مين مع الحرص ان موش كل الشباب كدا واله كل البنات كدا وشكرا
Idea
نور عيني
مديره المنتدى
نور عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالإثنين أكتوبر 05, 2009 1:59 pm

تسلمي رولندا على رأيك عموما كلها اراء
رؤى
عضو مؤسس
رؤى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالإثنين أكتوبر 05, 2009 4:51 pm

اه والله بقي الولاد والبنات حتي البنات المفروض تتكسف يعني طبيعي الحياء في البنات ده يبقي موجود بس للاسف راح مشوار ومش جاي تاني
رولندا
عضو شرف
رولندا

انثى

مُساهمةموضوع: لماذا   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالأربعاء أكتوبر 07, 2009 10:51 am

والله عندك حق يارؤى بس موش كل البنات كده واله كل الولاد كده بس الوحش مغطى على الحلو
ansan
عضو شرف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالأحد نوفمبر 01, 2009 2:00 am

حيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء ايه يا رؤى بزمتك في نقطة حيااااااااااااء في البنت دلوقتي بجد عاوز ردك بصراحة بعد اذنك
رولندا
عضو شرف
رولندا

انثى

مُساهمةموضوع: لماذا   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالإثنين نوفمبر 02, 2009 6:20 pm

اه فى حيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء عند البنات يا أنسان بس زى مقولتلك
الوحش مغطىىىىىىىىىىىىىى Crying or Very sad
ansan
عضو شرف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالخميس نوفمبر 12, 2009 4:41 am

لا ديه كدبة سوري مفيش حياة نهائى

ولا هوه الحياء من وجهة نظرك ايه طيب Crying or Very sad

عدل سابقا من قبل ansan في الخميس ديسمبر 10, 2009 6:31 am عدل 1 مرات
رؤى
عضو مؤسس
رؤى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالأحد ديسمبر 06, 2009 10:01 am

لا ما انا بقولك بحس اليومين دول سواء في البنات او الولاد الحياء اتلغي معدش موجوب بقي فيه بجاحه وقله ادب ربنا يهدي
ansan
عضو شرف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالخميس ديسمبر 10, 2009 6:34 am

طيب وده ينفع مينفعش خالص يعني الولد ممكن نقول يعني علشان بيختلط بالشعب وبينزل ويطلع ويروح ويجي والشغل ومش عارف ايه ممكن يتاثر بجو ده اللي يخاليه يصدر الفاظ وهكذا بس البنات ايه القرف اللي هما بقوا فيه ده مش عارف زي واحدة في الكلية والله سوري يعني لابسة جيب فوق الركبة بس مش منى جيب ولابسة ايشارب هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله الشباب مش مبسوطين من الشكل ده خالص يعني كلوا بيقول ايه الهبل ده وكلوا نفسوا يقوم ويضربها
ansan
عضو شرف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالخميس ديسمبر 10, 2009 6:35 am

ويعني ايه الشباب معندهمش حياء مش فاهمها سوري Very Happy
نور عيني
مديره المنتدى
نور عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالخميس ديسمبر 10, 2009 11:04 am

انا بصراحه مشوفتش شاب عنده حياء الا قليل جدااااااااااااااااا Evil or Very Mad

عدل سابقا من قبل نور عيني في الأربعاء يناير 13, 2010 10:58 am عدل 1 مرات
رولندا
عضو شرف
رولندا

انثى

مُساهمةموضوع: لماذا   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالثلاثاء يناير 12, 2010 5:03 am

انا عمرى ماقابلت كده فى حياتى والد مؤدب عمرى Crying or Very sad
ansan
عضو شرف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالإثنين فبراير 08, 2010 10:03 am

يبقي حظكم انتوا كدا بس بردوا مش فاهم يعني ايه ولد معندهوش حياء بيلبس بادي ضيق مثلا Very Happy
رولندا
عضو شرف
رولندا

انثى

مُساهمةموضوع: لماذا   لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات Emptyالثلاثاء فبراير 09, 2010 8:47 am

لا موش كدا بيلبس بادى ضيق ياعنى موش مؤدب موش بيخاف على البنات ياعنى موش عندو حياء وخالص

لماذا يتباهى الشباب بكثرة علاقتهم مع البنات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» للتخلص من حب الشباب
» لماذا تجامل
» تعالوا شوفوا الشباب الروشه شباب الايام دي
» ليه البنات بتقول ياريتني ولد
» لماذا لا يعتزر الرجل للمراه