احلى بنوته
اهلا ومرحبا بك زائري الكريم في منتديات احلى بنوته اتمنى ان ينال اعجابكم المنتدى ونرجو منكم التسجيل والانضمام الينا وشكرا لزيارتكم
احلى بنوته
اهلا ومرحبا بك زائري الكريم في منتديات احلى بنوته اتمنى ان ينال اعجابكم المنتدى ونرجو منكم التسجيل والانضمام الينا وشكرا لزيارتكم
احلى بنوته
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مرحبا بكم في منتديات احلــــــى بنوتــــــــــه

خيانه زوج ادت لطلاق

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
رولندا
عضو شرف
رولندا

انثى

خيانه زوج ادت لطلاق Empty
مُساهمةموضوع: خيانه زوج ادت لطلاق   خيانه زوج ادت لطلاق Emptyالإثنين أكتوبر 05, 2009 1:08 pm

يا جماعه انا هقولكو مشكله واحده صاحبتى عندها 19 سنه وهتطلق المهم هى متجوزه من اولى كليه ياعنى بقالها 3سنين وبتحب جوزها من 2ثانوى المهم بعد 6شهور من جوزهم بصت لقيته بيجى تلفونات كتير وبيرغى بالساعه وتيجى تفتح الموب تلقى ان موش فى ارقام خالص لا صادر واله مستلمه واله اى حاجه المهم راحت فاتحه سجل الموب لقت ان فى رقم هو بيتصل بيه وبيتكلمو بربع ساعه والنص ساعه شاكت انه ممكن يكون صاحبه راحت طالبه من موبيله الرقم دى لقت واحده بيقول ايوا ياحبى المهم قافلت وواجهت جوزها واعد يعيط وقالها بجد انا اسف وانا موش عنت هكالمها تانى وراحت متصله بيها وقالتلها ابعدى عن جوزى قالتلها انا موش اعرف انه متجوز المهم هى طبعا موش رضت تعمل مشاكل لان بقالها ست شهور بس متجوزه المهم هو طلع بعد الموضوع دى عندوه عيب بس بيتعالج علشان الخلفه وكانت بتقول لكل الناس ان العيب منها وكانت بتستحمل كلام من اهلوه على اساس العيب منها المهم من شهرين بعد مرور على موضوع البت دى سنتين فهى كانت بتجهز العشاء لجوزها بصت لقت رساله كلمنى شكرا من نفس الرقم الى هى كلمتوه المهم واجهتو تانى وغضيت عند اهلها واهلها رجعوها المهم رحعت بس اكتشفت ان الخيانه زياده عن التليفون انما دى بيحبها وكمان بخروج معاها واكتر وهى موش بتشوفه خالص كمان موش بيتكلم معاها وعرفت منها انه مرح جدا معاها ومنه كمان انه بيحبها طبعا هى موش استحملت فطلبت الطلاق ياترى هى صح انها تطلب الطلاق وتحمل هذا القب وهى فى سن 19 سنه ياترى مين الى غلطان على العلم بانه كان بتاع بنات وهو شاب وقالت لما نجوز هيتغير Embarassed
Evil or Very Mad Twisted Evil Crying or Very sad
نور عيني
مديره المنتدى
نور عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: خيانه زوج ادت لطلاق   خيانه زوج ادت لطلاق Emptyالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 4:47 pm

بصي يا رولندا اولا شكرا لطرحك علينا الموضوع واننا نشاركك راينا ده في حد نفسه شرف لينا
ثانيا انا عايزه اقولك اللي فيه طبع مش بيغيره وهي المفروض كانت تبقى عارفه ده من الاول
هم من رأيي الاتنين غلط هي من ناحيتها انه طالما عمل كده او وصل لكده يبقى هي مش مهتمه بيه
عشان كده بيكملها في حبه لحد تاني الراجل بيبقى عايز اللي يهتم بيه ويقعد يسأل عليه وراح فين وعامل ايه
كل الحكايات دي دي من ناحيتها بقى
انا من ناحيته هو وغلطه انه اللي متجوز واحده لازم يقدرها لان دي بني ادمه يعني لو حطها مكان اخته عمره ما يرضاها
وهو زي ما المطلوب منها انها تقدره لازم يقدرها ويحافظ عليها زي ماهو عايز انها تعامله لان الجواز ده بناء يعني المفروض انه يحس ان خلاص استقر ومعاه انسانه كويسه وان شاء الله ربنا يكرم يارب
ده رأيي اكيد في اراء احسن من كده وتسلمي لتاني مره
https://a7labnota.yoo7.com
رولندا
عضو شرف
رولندا

انثى

مُساهمةموضوع: شكرا   خيانه زوج ادت لطلاق Emptyالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 5:45 pm

شكرا على رئيك نور بس صدقينى صاحبتى دى عمرها مقصؤت مع جوزها خالص دى بت فاقه الجمال ورومانسيه جدا وبتحب انها تكون مختلفه جدا دى كانت بتشترى حاجات كنا بنستغرب ان فى زوجه كدا وشكرا ومهماهى مقصره موش حقه انه يخونها كان ينبها ودى ابسط حقوقها عاليه Crying or Very sad
رونا
عضو نشيط
رونا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: خيانه زوج ادت لطلاق   خيانه زوج ادت لطلاق Emptyالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 7:57 pm

بصى يارولندا اللى فى طبع موش بيبطلوا وكمان اللى هى عملتة ده الصح هو الطلاق الحل الوحيد وبعدين هو انسان موش يستاهل اللى هى عملته عشانه هى استحملت الاهانات عشانه من اهله وكمان هو مااقدرش حبها ولا التضحيه اللى هى عملتها وراح يحب واحده ده انسان عمره مايلاقى واحده تحب الحب ده ولو هيلاقى يبقى اكيد هتخونه ويندم فى الاخر وهى ان شاء الله ربنا هيكرمها على واحد يعوضها الايام اللى فاتت
رولندا
عضو شرف
رولندا

انثى

مُساهمةموضوع: تحاول   خيانه زوج ادت لطلاق Emptyالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 8:09 pm

عندك حق رونا بس الطلاق موش حل خالص لمشكله زوجيه دة تعقيد للحياه لو كل واحده عملت زياها كان زمان كل العالم مطلق من زمااااااااااااان اوى انا اساسا شايفه انها كانت تحاول تانى بدبل هدم بيتها كده scratch
نور عيني
مديره المنتدى
نور عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: خيانه زوج ادت لطلاق   خيانه زوج ادت لطلاق Emptyالجمعة أكتوبر 09, 2009 10:29 am

انا رأيي مش في طلاق خالص الطلاق ده خراب بيت وطبعا مينفعش الموضوع عايز شويه صبر وان شاء الله هو هيعرف انه قصر معاها ومسيره من عشرته ليها يقدرها
https://a7labnota.yoo7.com
رولندا
عضو شرف
رولندا

انثى

مُساهمةموضوع: الطلاق   خيانه زوج ادت لطلاق Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 12:11 pm

فعلا رؤى ونعم الرئى لان انتى تعرفى معنى الحياه الزوجيه ةاد ايه صعب الطلاق دى كمان انها صغيره على الكلمه دى cheers
رؤى
عضو مؤسس
رؤى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: خيانه زوج ادت لطلاق   خيانه زوج ادت لطلاق Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 2:38 pm

بصي انا رأيي هي غلطت في الاول لما اتلقت فيه العيب الزفت ده وكملت معاه ثانيا انا مش بدافع عنه الراجل لما تكون عنده مشاكل في الخلفه بالذات بيحس ان انكسر ادام مراته فبيهبل بقي وممكن يجرحها وهوه مش قاصده وممكن يكون هوه بيحبها بجد ثالثا هي قبلت بيه كده من الاول وهي عارفه انو كده فالمفروض تستحمل وتمشي حياتها وتصبر عليه حتي لحد بعد العلاج بس في نفس الوقت تبينله انه جارحها وبعدين لازم ان اهله يعرفو ان العيب منه احنا مش في فيلم الافلام بس اللي بتعمل كده وربنا يهديه
رولندا
عضو شرف
رولندا

انثى

مُساهمةموضوع: شكرا   خيانه زوج ادت لطلاق Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 9:52 pm

تفكير منطقى رؤى عندك حق بس هى اساسا عندها 19سنه وهى متجوزه وهى عندها17 ياعنى هى اساسا لسه عيله ياعنى موش عارفه ياعنى ايه حياه زوجيه ياعنى ايه بيت هى لسه بتفكر التفكير الرومانسى ياعنى عايشه فىابيض وسود وتقول العيب منها بس بردوه هو كمان المفروض كان يقدر انها كانت بتستحمل الكلام مكان ياعنى المفروض كان قدرها Rolling Eyes

خيانه زوج ادت لطلاق
صفحة 1 من اصل 1