احلى بنوته
اهلا ومرحبا بك زائري الكريم في منتديات احلى بنوته اتمنى ان ينال اعجابكم المنتدى ونرجو منكم التسجيل والانضمام الينا وشكرا لزيارتكم
احلى بنوته
اهلا ومرحبا بك زائري الكريم في منتديات احلى بنوته اتمنى ان ينال اعجابكم المنتدى ونرجو منكم التسجيل والانضمام الينا وشكرا لزيارتكم
احلى بنوته
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مرحبا بكم في منتديات احلــــــى بنوتــــــــــه

مبادىء لايقتلها الصداء

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????????
زائر

مبادىء لايقتلها الصداء Empty
مُساهمةموضوع: مبادىء لايقتلها الصداء   مبادىء لايقتلها الصداء Emptyالأربعاء مارس 18, 2009 4:21 pm

~*¤ô§ô¤*~مـبـــاديء لا يقتلها الصــدأ~*¤ô§ô¤*~

رجل بلا مباديء تأكد انه سيكون شيئا صغيرا جدا تطأه اقدام الرجال

المباديء التي تصنعها الاخلاق هي اسمي ما يبقي بعد فناء اصحابها

اجمل مافي الانسان شيئين فعل الخير ونيه فعله اذا لم تكن فيك احداهما ... فابكي علي نفسك

تأكد ان " الرجل " الذي اعتاد البكاء امام الناس ( لا تــحــترمــــه نـــفــــســه )

المباديء يصنعها العظماء ليهتدي بها المجتهدون وتذيد قسوه الحياه علي الانذال

لا تنحني الا لربك .... فاذا انحنيت امام انسان فلن تستطيع ان ترفع رأسك امام ( نــفـــســـك)

اجعل افعالك بين الناس تجعلك عطرا يفوح عبيرها رغم انها لا تحب الظهور

اياك والانحياز والتحيز وتأكد ان الانحياز يلغي نصف شخصيتك ان لم يكن كلها

لا تجهد نفسك في جدال انسان ساذج فربما شق علي الناس ان يعرفوا من يتكلم بعقله بينكما

اذا كنت في نقاش فعبر عن وجهه نظرك بهدوء فأول ما يبين صواب رائيك هو اقتناعك التام به والاقتناع اول علاماته الهدوء

ثق في نفسك اذا عبس في وجهك ( رجل ) واحذر جيدا اذا تبسمت لك (امراه )

كتاباتك جسر يربطك بالناس فاجعل من كتاباتك شيء يرونك منه ولا تجعله بابا يغلق بينك وبينهم
drunken cheers
نور عيني
مديره المنتدى
نور عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مبادىء لايقتلها الصداء   مبادىء لايقتلها الصداء Emptyالجمعة مارس 20, 2009 11:00 am

شكرا ليكي ولموضوعك الجميل ونورتي المنتدى يا قمر
https://a7labnota.yoo7.com
رحال
عضو شرف
رحال

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مبادىء لايقتلها الصداء   مبادىء لايقتلها الصداء Emptyالجمعة مايو 01, 2009 3:07 pm

Wink

عدل سابقا من قبل رحـ/ٌُـاُـلٍِ في الأحد مايو 03, 2009 10:34 pm عدل 1 مرات
http://www.nghmy.com/chat/
رحال
عضو شرف
رحال

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مبادىء لايقتلها الصداء   مبادىء لايقتلها الصداء Emptyالأحد مايو 03, 2009 10:22 pm

رحـ/ٌُـاُـلٍِ كتب:
Wink كلاـم جميل كلاـم معقول مقدرش أقول حاجه عنوـأ تيرا تيرا تيرا يلا ياقمر يا زيدينا زيدينا ويارب أشوف منك بهدله لأدـم علشان أموتك
http://www.nghmy.com/chat/
haitham1
زائر

مُساهمةموضوع: الرد على الاسئلة   مبادىء لايقتلها الصداء Emptyالأحد مايو 10, 2009 2:24 pm

1_بكلم بنات كتير اوى على النت
2_عندى اكتر من 120 ايمل بنت على الهوت ميل والياهو والاسكاى وى فو والبال توك اكتر حاجة هو والهوت ميل
3_حدود علاقتى فى منهم بنات اصدقاء صداقة شريفة جدااااااااااا وفى منهم بنات صداقة عادية مش اكتر من سلامات والاخبار واخر علاقة وهى العلاقة الجنسية على النت مع البنات واكتر بنات هم المغربياااااااااااااااااااات جدا عندى
4_ الازم اكون محتفظ لكل بنت مش اكتر من اقل شى 7 صور بس دوال بنات الى بنمارس الجنس وعلى فكرة البنت الى امارس معاها الجنس انا مش بفتحلها كمرتى مجرد كلام وهى بتكون فاتحة الكمرة والبنت الى ماترضاش تبعت الصورة ارسرق صورتها من على الاميل و ارسلها وبقوالها انى سرقتها لكى احتفظ بيهاااااااااا جدا
5_والة بالنسبة الى بنات الى بتتكلم على النت البنااااااااااااااااااااااات المحترمة بكون عملية زهق ممكن مايكون ليها صديق او اخ تتكمل معاة
6_جبيت واعجبتك بنت وناازل من السعودية هاتزواج طبعا وعلى فكرة متعرف عليها من على النت
7_لا ارضى ان اختى تتكلم على النت من الاساس الوالد او اشب بيكون لية اشياء غير البنت ومتقواليش لية لا كدة
8_ لو لقيت اختى بتتكلم على النت والله وربى هيكون اخر يوم تعرف تكتب بية تانى بالعربى هاقطع صوابعهااااااا من علية خالص بجد هاقطعة من ايدها
9_ لا يمكن انها تتكلم من الاساس مش تورية صورة ليها
10_البنت بيكون عندها نقص من الشباب بتكون عاوزة العالم كلة يجرى ورها لكن الشاب مافبيش اكتر منهم فى مصر وفى العالم والى عاوز يخش على شات يجيب بنات بس يكن شاب بجد يخش شات اسمة شات حبيبتى مغربة تونسيات
12_لا طبعا مش من لبسها ولا طريقة الكلام من افعالها والكلام الى بتقوالة عمر ما البنت تعرف تشتم وتعرف حاجت كتير المفروض انها ماتعرفهاش وتكون محترمة وعمر البنت ما تتفرج على فيلم ثقافى ولا تشرب سجاير للمعرفة طبعا عمرها ما تكون محترمة لكن من كلامها الى بتقوالة ورد فعلها
13_اكتر حاجة لو بنت محترمة عقلها لو بنت مش محترمة جسمها
14_اقوال انها مش محترمة لو اتكلم معاها بالجنس واهى ردت عليا ولقيتها عارفة حاجات كتير الازم ماتعرفها الا بعد الزواج ولو نفسها تمارس الجنس وتفضل انسة
15_ لومحترمة واتعكست ابى اقالى وعلمنى لو محترمة اقطع رقبت عليها وموت لكى تتدافع عنها دون يكون فى وجهة معرفة
16 _بصراحة عكست ولكن لفترة بسيطة وعمرى ماعكست بنت واقوالتها كلام اقبيح لكن بعد وشاية الفت للنت اكتر والشاتات والبرامج
17_انا لقيت رقم والد اقبل كدة على تليفون اختى وفى نفس الساعة كان واكلة عالقة تمام وابى عرف وامى واتحرمت من رحوها الكلية لمدة شهرين لحد ما خاليت والدى يكفر عن اليمن واطعم 60 مسكين وانا الى خالتها تروح لما حسيت انها نتدمت من التصرف الى هى عاملتة على فكرة انا خريج اكاديمة المقطم للعلوم الحديثة ياعنى معهد وعارف اية الى يكون هناك وعرفت اختى بس بعد العلقة الى خادتها منى وناا بردة الى رجعتها التعليم
18 _ لو عرفت وهو كان بيكلمها من غير مايدخل من الباب لا اسمح لة انها تكون مراتة الانة لم يتم الحفتظ عليها ولول ماحافظش عليها اقبل الزواج مايعرف ييحافظ عليها بعد الزواج
19_ لية ادخل اصدقائى البيت البيت لية حرمة ولية اتعملت الكافيبة والقهوة بالعربى علشان نلتقى انا واصدقائى بنات او شباب ولية عملو الكورنيش ملقى الحبيبة ولا اية يا شباب
20 _ لو انا معايا حبيبتى اقوال الاختى انها بينت من الشارع الانى عمرى مااخرج مع حبيبتى ومن غير علم اهلها ياعنى اكون اقل شى خطيبها واختى هاتتدفن مكانها وانا اخش الجسن مافهاش مشكلة بجد انى اخش السجن واناراسى مرفوعة واختى عارفة الكلام دة لكن لو ماشى مع حبيبتى مش هتكون حبيبة هتكون واحدة من الشارع واانا ماشى معاها لغرض ما اما جنس اما اى شى تانى
21_ \طلبت موبيلها لكى ماافتح اعطيها رنة علشان تفتح اتعلق لا بس واحدة الى هااتزوجها
الانى ااعمل بالسعودية مش اكتر من كدة وتقريبا نصف على الاميل معايا ارقمهم عارفين لية علشان المغربة فى اصدقاء كتير النت مش عندهم فابيرحوا سيبر بيتكلموا فية فا اررن تروح تفتح النت بس
23_امسك بنت من ايدها الى بتوجها لا طبعا عمرى مااخج حاجة غصب عنها لكن اى بنت بكلمها الازم اسجلها فيديو صوت وصورة والمحادثة كما تتسجل لكن اقوالها لو ماكلمتنيش هاانشر تصوير لالالالالالا هى عمرها ماتعرف انى بسجلها بيكون ليا انا للذكرة السواء الله اعلم الذكرة الحسنة الله اعلم
24
_ والله بصراحة لو طلعت بحب واحدة واتزوجتها وطلعت متزظوجة اقبل كدة هانجلس مع بعض اسبوع او شهر بدون انى المسهاااااااااااااااا ولا حتى بالسلام وبعدها الله يستر علية اطلقها والسبب ننا ما اتفقناش مع بعض ام اسافر واتركها لمدة شهر فى بيت امها وكذاللك الله يستر عليهااااااااااااااااا وطلاق وربى بيعوضنى عن كل شى بازن الله ومن اموال خسرتها بالزواج ومن بيت بانيتة وكل شى ربك لما يرد بشى بيكون انت تريد وةانا اريد والله يفعل مايرد
25_اولا لو بحب واحدة وصحابة بيحبها اسيبها لصحبى الانة راح ينظر اليها نظرة مش حلوة ومش امامى من خلفى يبقى انا خلتها تشيل سيئات وهو كمان الصاحب لا يعوض المراءة تعووووووووووووووووووووووض انا مش هاانتظر اشوافها هى بتحب مين اولا كرامتى وثانيا لو هى على خلاق لا تستنى انى اسائلها هى بتحب مين البنت على دينها وخلاقها ولولهى بتحبنى وصحبى بيحبها هااسيبها عشانة الانة فى يوم من الايام راح يشوافنا مع بعض فى الشارع او اى شى واكيد هايبصلهاازاى اقبل على نفسى كدة

26 _عمرى ما اتسليت بنت واقوالتها بحبك لكن اققوالها شعر اة لكن كلمة حب دية متل كلمة الزواج ما يجوز انك تتضحك بيها العب واهزر لعبت كتير اوى اوى اوى اوى مع البنات لكن اقوالها بحبك لالالالالالالالالالالالالالالالالا

27_لو انا رميو اختار واحدة متل فاطمة بنت محمد تكون جواليت
28_عمرى ما اهدد بنت حتى لو اية الى صار الانى عمرى ما اقدر على بنت اقدر علية باى شكل ممكن توصل للضرب لكن التهديد لالالالالالالا انا اسمى هيثم الجزار
29 _ والله الى يغير الفكرة اسلوبها بالكلام بس مش لو اتغيرت بالبس او المكياج او لكن اسلوب الكلام وعلى فكرة الانطباع الاول بيسوددددددددددددددددددددددددددددد
30_ اسائلة الاخت احنا اصدقاء لية ندخل العائلة فية ممكن انسان يكدب وممكن لا والله والله والهل انا ماكدبت فىولا كلمة
31_والله والله واللهوحياة الى زوتة سيدنا محمدج على فكرة انا عامل عمرة هنا لما جيبت السعودية ما كدبت فى حرف واحد
31_بصراحة موضوع جميل واشكر القمر الى عامل الموضوع دة بجد والقمر الى مصعب علينا الوصول لية وهو عارف انا اصدى اية بجد بس بجد منتدى جميل جدا وصحبة اجمل منة بكتير لو اقوالت اقمر ابقى كداب هى احلى من القمر الان القمر لا ينظر يضى بس لكن هى كلها انوثة وكلها جمال وكلها حنية وكل شى جميل بالحياة اشكرها من صديقهااااااااااااااااااا هيثم المصرى

فى سوال انا ماردتش علية هو رقم 22 والان هارد علية الانى كنت مخالية فى الاخر خالص علشان يكون لية الرد

راى بالبنااااااااااااااااااااااات البنات جمال جدا حتى البنت لو مش جميلة بتكون دمها خفيف وبتتحب كا صديقة لو جميلة بيكون فى شى ناقصها بس بجد اتمنى البنات يخوفوا من الشااااااااااااااااااااااات الانهم بجد اصبحوا كتير اوى وبيعملو ا افعااااااااااااااااااااااااال غلط طتير اشكر كل بنت محترمة وجميلة عندهااااااااااا نت بتستفاد منة وليس انهااااا تضرر فية واشكر كل صديق وصديقة ليا على النت اتعرفت عليهم واستفدت منهم بجدانا اعرف اصدقاء تقريبا من جميع الدوال العاربية ولكن الاوربية منها فرنسااااااااااا وامرلايكااااااااا بس والشكرا الى كل بنت محترمة ومحافظة على حالها وعلى كرامتة وعلى اسمها واسم اخوها وابوها وامها واشكر كل بنت الى خالت كل شاب يطلع الطاقة الى عندة من النواحى الثقافية فاهمين اقصدى طبعااااااااااااااا وكل بنت فاهمة معنى الكلام دة اية البنت زى عود الكبريت اذا اولع مرة لالالالالالالالالا يشتعل الاخرى بجد

اتمنى السعادة الى كل مسلم ومسلمة والشفاء الى كل مريض وربنا يكرمهم بزيارة بيت الحرام وزيارة المسجد النبوى الشريف

اخر حاجاة اقوالها لاالله الا الله

haitham farin

مبادىء لايقتلها الصداء
صفحة 1 من اصل 1